2017
Styczeń (14)
1. "Tron z Żelaza" Angus Watson
2. "Reputacja" Andrzej Pilipiuk
3. "Polska da radę" Jakub Porada (recenzja)
4. "Życie Pana Moliera" Michaił Bułhakow
5. "Rycerz Kielichów" Jacek Piekara
6. "Extensa" Jacek Dukaj (recenzja)
7. "Jan Karski" Yannick Haenel (recenzja)
8. "Przenajświętsza Rzeczpospolita" Jacek Piekara (recenzja)
9. "Dzieci umysłu" Orson Scott Card
10. "Życie prywatne elit Drugiej Rzeczypospolitej" Sławomir Koper (recenzja)
11. "Szubienicznik. Falsum et verum" Jacek Piekara
12. "Atlantydzka zaraza" Anna Gerry Riddle (pseudonim)
13. "Adept" Adam Przechrzta
14. "Diamentowe psy. Turkusowe dni" Alastair Reynolds
10. "Blondynka na Tasmanii" Beata Pawlikowska
1. "Australia. Gdzie kwaity rodzą się z ognia" Marek Tomalik (recenzja)
Luty (5)
1. "Julia jest w Australii" Julia Raczko (recenzja)
2. "Saga o kotołaku. Ksin. Początek" Konrad Tomasz Lewandowski (recenzja)
3. "Saga o kotołaku. Ksin Drapieżca" Konrad Tomasz Lewandowski
4. "Seks, betel i czary" Aleksandra Gumowska (recenzja)
5. "Imperium" Jacek Piekara
2. "Saga o kotołaku. Ksin. Początek" Konrad Tomasz Lewandowski (recenzja)
3. "Saga o kotołaku. Ksin Drapieżca" Konrad Tomasz Lewandowski
4. "Seks, betel i czary" Aleksandra Gumowska (recenzja)
5. "Imperium" Jacek Piekara
Marzec (10)
1. "Ślepy Maks. Historia łódzkiego Ala Capone" Remigiusz Piotrowski
2. "Niebiezpieczna gra" Joanna Opiat-Bojarska (recenzja)
3. "Dzieci Norwegii. O państwie (nad)opiekuńczym" Maciej Czarnecki
4. "Saga o kotołaku. Ksin Sobowtór" Konrad Tomasz Lewandowski
5. "Saga o kotołaku. Różanooka" Konrad Tadeusz Lewandowski
6. "Córka Łupieżcy" Jacek Dukaj
7. "Księga cmentarna" Neil Gaiman
8. "Saga o kotołaku. Ksin Koczownik" Konrad Tomasz Lewandowski
9. "Harry Potter i Przeklęte Dziecko" Joanne Kathleen Rowling2. "Niebiezpieczna gra" Joanna Opiat-Bojarska (recenzja)
3. "Dzieci Norwegii. O państwie (nad)opiekuńczym" Maciej Czarnecki
4. "Saga o kotołaku. Ksin Sobowtór" Konrad Tomasz Lewandowski
5. "Saga o kotołaku. Różanooka" Konrad Tadeusz Lewandowski
6. "Córka Łupieżcy" Jacek Dukaj
7. "Księga cmentarna" Neil Gaiman
8. "Saga o kotołaku. Ksin Koczownik" Konrad Tomasz Lewandowski
10. "Blondynka na Tasmanii" Beata Pawlikowska
Kwiecień (1)
1. "Australia" Martyna Wojciechowska
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za poświęcenie czasu na tą recenzję. Będzie mi jeszcze milej, gdy zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza;)